Det var ett tag sen.

haha jag är såå dålig på att skriva nu för tiden men har mycket att göra och tänka på.
Vi ska snart flytta igen och jag har börjat jobba för att få ihop pengar så allt går runt för mig och min älskling samt en bebis till sommaren.
Köpt alla basvaror till lägenheten som ny säng, bord och stolar och en soffa. Samt att vi har skaffat en vagn till bebisen men de var ett tag sen, fått en bilbarnstol och mer saker tillkommer närmare sommaren men vi letar iaf. :D

Har hunnit med att ta massa bilder på bebisen i magen och den är såå söt.. Längtar till den lille kommer ut, har inte kollat något kön på den så de blir en överraskning i sommar.
Men just nu känns de inte så bra att vara gravid, visst, illamåendet har gått över men nu har jag fått huvudvärk och den vägrar släppa. Jag har ringt till barnmorskan, till sjukvårdsupplysningen men ingen vet va de kan vara. Läste på internet att de e vanligt fram till vecka 10 sen bör de gå över annars e de något annat, men ingen som vill kolla va de kan vara. Blir less, kan inte gå på jobbet me huvudvärk fram till sommaren. Aja ska till barnmorskan den 4 mars så får se va hon säger då.

För dom som inte vet de så blev jag tillbaka flyttad ca 1 vecka så nu är jag i vecka 19+4. Snart halva tiden.. :D känns rätt skönt ändå. Magen växer och bebisen blir större och mer livlig.. hehe

Satt och kolla på kompisars bilder idag på fb, och fasiken vad jag saknar sista året i skolan. precis innan studenten, alla kompisar och vädret i Göteborg på våren.. :( Vill dit, vill umgås med gamla kompisar och bara ha skoj.
Här uppe snöar de bara, okej att de kan vara skoj ibland när solen e framme men oftast så e solen bara framme på helgen.
Vill få bort all snö så de blir varmt igen och man kan springa ut i kjol och ha skoj igen. Grilla, sitta ute i solen nere vid sjön och bara ha de mysigt, eller åka buggin som just nu står översnöad i skogen.
Ge mig sommar, ge mig sol och bebisen.. så blir jag glad igen.. :)

Får skriva någon annan dag igen.
Ha de så bra allihopa.

MVH // Soffen  *xoxo - ni vet att ni älskar mig*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0