Regnet det bara öser ner....

                ... jaa men kan man säga något annat idag?
NEJ skulle jag inte vilja påstå.. regner slutar ju aldrig falla..

men men nog om de...

Vaknade idag först när älsk åkte på jobbet sen någon timma senare av regnet.
Ville bara duscha, men kom på att de inte ville funka idag då älsk tog med all packning till jobbet imorse, ska vara hundvakt i helgen och får bo hos dom ist för här hemma, och råkade därför packa ner alla duschsaker igår.
Så nu sitter jag här och ser allmänt seg ut och väntar på bussen..
Ska vara hos min kompis kl 15 för hon åker bort då.

Eftersom älsklingen va på möte igår så ska vi gå ut och äta ikväll ist. =D hoppas jag iaf.
Imorgon ska älsk och hans bror på rally och besikta bilarana så då blir jag och stifler ensamma, men de rör sig bara om någon timma så de ska nog funka rätt bra tror jag.
Annars ska jag inte göra så mycket mer i helgen.
Eller jo kanske om Pål kommit hem ska jag förhoppningsvis åka Camaro. =D Längtar!
Har velat åka den bilen sen han blev klar med den men har inte hunnit.
Men nu jävlar är de min tur. HAHA!!

Nej nu ska jag nog fortsätta med stickningen.
Ni får ha de bäst i helgen.

xoxo - Ni vet att ni älskar mig
//SOFFEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0