Underbar helg.. =D

Jobbade riktigt mycket förra veckan bara bra de så man för ihop lite pengar.
Angelica min älskling fyllde 20 så i fredags var de kalas. sjukt skoj, värt att missa Nordman i Åre. =)
Åkte med bussen 12.10 från Åre in till stan i fredags, var inne typ 14.45 träffade tanya och henke så gick lite med dom, letade efter en sprit-bok till älsklingen =) hittade en och den var uppskattad av alla på kalaset=)
Åkte till Älsklingens lägenhet men hon var inte där än så hennes bror släppte in mig så jag kunde duscha och fixa mig, när Angelica och Anika kom så fxade vi iordning de sista, åkte på systemet och sen på Easten Palatz för att äta, mötte upp typ 17 andra där.
Sedan var de förfest hos Angelica då kom ännu mer folk. riktigt trevligt, både gamla och nya ansikten.
Vid 00:00 bar de iväg till krogen; HUSET! Inte så mycket folk just då men sjukt skoj. Dansade heeela kvällen med en och samma person typ, han var sjukt värt de. =) Ångrar dock att jag skulle bli så generad när han frågade... Hörde att han är en riktig jävel på att kyssas och jag missade chanen. men var iaf med han hela kvällen/natten till han gick hem. Ångrar även där attjag inte hängde med han hem. men men.
Jag och Anika va bäst. i fick åka taxi från traktören till Lugnvik för bara 100 kr. från dörr till dörr typ.=) De tackar vi dig, Martin, för.
Lördagen var sjukt fin dag. solen sken och de var riktigt skönt ute. =)
På kvällen fick jag träffa han igen. =) Så lycklig.
Vi dansade inte men höll ihop rätt mycke ändå, jag lyckades göra e´n annan tjej avundsjuk. haha. ;)
Men han ville inte ha henne för de.. Tror han gillade mig mer faktist.
Denna gången sov jag hos honom, synd nog var bara att han däckade på golvet och sen aldrig la sig i sängen utan i soffan. =( men men tillbringade typ hela dagen efter med honom. =)
Sen blev de film med Angelica, Mårten oh Björn på kvällen; PS. I Love You! Vacker film.
somnade rätt tidigt.
Idag åt jag och älsklingen på Max sen åktehon hem så jag drog runt på stan ett tag själv för att senare åka hem.

Helt fantastisk helg. Hoppas jag får träffa han snart igen.. Längtar!!!

Hoppas ni andrra haft en underbar helg. =)

Ha det bäst

MVH// SOFFEN!! xoxo -ni vet att ni älskar mig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0