Veckan har gått!

Förra gången jag skrev så fick jag inte med allt av någon konstig anledning.. =S

var sjuk och hade tänkt en hel del.
Vill inte bo med 3 personer jag knappt känner, trivs inte där alls. :( alltid massa disk när jag kommer hem och stökigt.
Jobbet funkar men ändå inte. Trivs inte där heller.  Inte så mycket ialla fall.
Får alltid fråga alla om jag får hänga med om dom ska hitta på något. Dom frågar aldrig mig själv.

Ne jag vill inte alls bo här mer, hatar att jag jobbar så lite de ger mig tid att tänka på allt, visst ibland e de ju bra men inte när jag e depp.
Vill hitta egen lägenhet så jag har något eget att kunna växa som människa i.

Hmm e jag ledig nästa vecka åker jag till sundsvall.. :D kan bli skoj. få komma bort och göra något annat.

I sommar blir de iaf Göteborg. :D
Jag och Jenny mot världen. =D för alltid. Eller hur, Jen?!

Aja ska duscha och sen ut med hundarna. Ute i kylan, typ 25grader kallt.. Hehe men men hundarna måste ut.. även dom ska få ha kläder på sig idag.. hehe..

MVH// SOFFEN!  xoxo ni vet att ni älskar mig! ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0