Torsdag..

Sista lediga dagen. Imorgon börjar allvaret. Börjar jobba 7 imorgonbitti.
Åker upp till Åre om några timmar. Får se hur mycket jag får med mig upp denna gången, ska åka buss upp så jag får nog bara med mig det viktigaste.

Idag har jag inte gjort så mycket. Bara tänkt..
Saknar Johan så jävla mycket. De gör ont.
Förlåt.. Vet inte va jag ska säga eller göra mer.. vill bara att du ska fatta att jag gillar dej, som sagt så förtollar du mej. jag vet du kanske inte tror de.. men de gör du.

Har pratat me Roddan idag.. snäll du är.. behövde verkligen de där.. =) Tack för att du finns här för mej. =)

Orkar inte skriva så mycket mer idag. vi hörs väl nått.
ha det bra..

MVH// SOFFEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0