helgen...

Nu har jag äntligen kommit över en data. =)

Jaja.. hmm min helg jar inte varit den bästa.. va på fest i fredags, allt blev fel.. skulle bara vilja spola tillbaka tiden och göra en viss sak ogjort.. eller göra hela festen på ett annat sätt..
sen på lördagen var de till att ha ångest och bakfylla.. absolut ingen bra kombination..
Fast på lördagkvall var vi ut igen, dock drack jag ingnget. men jag och Johan pratade lite om de som hänt. Var nog väldigt bra tror jag.
På söndagen var de ännumer ångest men ingen bakfylla.. mådde för de inge bra.. =(
Så kom måndagen och den var lika fast massa film.. Har de varit alla dagar.
Idag åkte jag hem. men mår fortfarande skit.
VILL INTE FÖRLORA DIG, JOHAN!!!!
Gillar dig såå jäkla mycket.. snälla ge mig en chans. jag är inte sån.. du ska få se..
jag skulle kunna göra vad som helst för dig.. du betyder så mycket för mig..
Förlåt!!!!

Imorgon kväll åker jag till lägenheten i Åre, får se om de är någon annan där då.. Hoppas.. vill inte vara själv..

Aja ska sova nu. ha det gött allihopa..

Saknar dig johan, prata med mig....

MVH// SOFFEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0