Åre!

Är hemma hos mor o far nu en sväng.. Åker tillbaka ikväll. Tror jag tar bussen.
Helgen var okej, jobbade fredag(frukost), lördag(frukost & middag/fest) och söndag(frukost). Så jag åkte hem igårkväll orkar inte sitta själv i lägenheten.
Ida var upp en sväng, hon skulle ha stannat tills igår men de blev bara till i lördags efter jag slutade frukosten.

Har inte hänt så mycket i helgen, har bara pratat med min bror och med Roddan, det är bra att jag har er. Synd bara att du Roddan ska bo så långt bort. =(
Men har jag vägarna förbi Göteborg så åker jag och hälsar på dig nånting.
Brorsan, du måste komma upp till Åre någon helg och hälsa på mig, =)

Det har varit någon down hill tävling i helgen så hela Åre var fullt med cyklister från olika ställen. Sjukt skoj var det att kolla på. Skulle dock aldrig våga cykla down hill. Hehe

Har försökt få tag på Johan med. Lite har de ju funkat. Vi smsade lite. Ringde han igår en sväng men han hade inte tid att prata. Aja hoppas han har de snart ialla fall.
Är verkligen verkligen inte sån de måste du förstå. Ge mig bara en chans att visa de.
Jag vill ju vara med dig igen annan. Snälla Ge mig bara den chansen att visa så ska du få se att jag inte är sån. LOVAR!

Hmm.. Denna veckan jobbar jag typ bara mellan 10-15 får se om de blir mer. Det är ialla fall möte för alla nya på jobbet på onsdag sen på söndag är de staff-möte för alla som inte jobbar.. hehe jag jobbar inte.. =) Sen är det nog personalfest. sjuk skoj ska de bli. =)
Fest med farsan. hehe.. jaja får väl se hur de kommer bli.
Är ledig sen i en hel vecka. =)

Får se när jag skriver igen. Har ju ingen data i lägenheten.

Ha det gött allihopa.
Hoppas vi ses snart Johan, saknar dig!!!!

MVH// SOFFEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0