Romantik!!!

Ja eller något liknande..
Det var ett tag sen nu och de har hänt sååå mycket.. =D
Det är vår och bara 24 dagar till studenten samt 19 dagar till min 20 års dag.. =D

Förutom allt bra så är de stressigt i skolan och mitt knä är heelt cp.. Jag har fått hoppa på kryckor i en vecka nu, så fort jag kom till skolan igen i måndags så gick de helt åt skogen igen.. Och nu får jag antingen bara sitta eller hoppa med kryckor, vilket är helt mobbat så jag låter bli kryckorna och biter ihop ist.. haha.. Hårda jag(^^)



Kommentarer:
I ditt huvud finns bara c-vitamin & sågspån.. =D Best ever.. =P
Hur sjutton kommer du på alla dessa konstiga kommentarer? haha

orkar inte skriva mer.. måste plugga och bli klar med det där jäkla projektarbetet..
See you later..

//SOFFEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0