skit!!

Åhhh jag fattar inte varför jag trodde han igår.. Han har ju gjort såhär innan.. typ under yran..
Ofta man bjuder en på kalas men vet inte tider eller nått förän dagen då han ska ha kalaset.. Han skulle höra av sig.. men gjorde han de eller? NEJ!!! som vanligt.. de var samma under yran.. åhh blir såå jäkla less på han.. Aja ska inte ha något mer med han att göra.. Han kan skita ner sig.. IDIOT!!

Nu till något roligt(^^)
Först är det bara 2 dagar kvar.. =D tiden går ju bara fortare och fortare.. tycker jag.. =)
Sen idag har jag haft de skoj.. haha.. börjar med att städa.. inte så skoj. åker ner på stan sen. Då pratade jag med Tanya i telefonen, så när jag klev på bussen var det hennes kille som körde.. haha.. det förklarade ju varför hon inte svarade på hans sms.. (^^) duktiga jag va ju i telefonen.. haha
Nere på stan träffar jag Camilla.. =D och hennes kompis, samt Petra.. trevligt värre.. haha
Jag var hungrig så jag, Camilla och hennes kompis gick till Easten Palatz för att äta. Snäll som jag är bjöd jag Camilla på mat för att hon inte hade pengar..
Alexx och jag satt och pratade om varför det heter olika saker.. som tex. när man solar under lampa varför heter de då inte lampar? haha kommer jag att säga.. hehe
Sen kunde vi inte alls komma på va man kan säga om man säger att man inte är törstig. Alexx menade med att det heter ju mätt när man inte är hungrig.. vad säger man då när man inte är törstig?  Någon som kan komma på de?
Pga det kommer inte jag kunna sova något i natt.. haha..

väl efter middagen gick vi omkring och flummade på stan.. haha alltid lika skoj.. extra skoj blir de när man är sjuk(^^)
så mötte vi en filur till Eijve.. haha sjukt skoj samtalsämnen.. =P
ÅK ALDRIG BUSS!!! det kan vara farligt.. haha

Nu sitter jag här och längtar till på fredag.. Fy satan va jag ska kasta mig på dig johan.. ;)
Dricker Xider nu också.. hehe.. vissa säger att det är smått alkisvarning.. men kan nog inte hålla med dom. det är ju bara EN flaska.. brorsan snodde ju resten.. men men ska köpa mer imorgon... ;)

Ha de bra allihopa.. "Ni vet att ni älskar mig..." ;P haha inte alls snodd.. *hinthint*

MVH// SOFFEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0