Pretty Teeth!

De är tisdag natt och bara typ 3 dagar kavar.. JAAA!! =D tiden rör på sig.. =D

Mått piss idag.. Hela dagen.. =(
feber har jag ochså fått.. jäkla skit.. =(
men hoppas jag är bättre imorgon.. Borde jag vara..

Har bllivit bjuden på tårta imorgon också. Kim fyller ju 20 imorgon.. haha lillskit =P

Har i alla fall tänkt massor på allt möjligt idag. Känns rätt skönt. Kommit fram till att jag SKA flytta ner över när jag gått bartenderkursen. =D Kommit på att jag fan saknar Åmål av någon konstig anledning.. =S
Kommer nog inte flytta dit. Men till Göteborg vore inte alls fel. ;)

Mamma var hit en sväng idag på en kopp kaffe och lite struntprat. Blir nog inte mycket sånr när jag flyttat till Åre på heltid.. :( Kanske i vinter på helgerna. Men man vet aldrig..

Måste erkänna en sak: jag har blivit heelt såld i Kid Down. Dom är ju så jäkla bra. =D ni bara måste lyssna på dom om ni inte har gjort de innan. =)

I'll shut you up for good
Like you've seen in your favorite film
I hope this song don't
Make me look too bad in your eyes

Hey you
Don't impress me
Hurry up and sell those worn out clothes
Cause we don't need them
No we don't

You are a liar
Or am I too bitter to find
A reasonable solution
You kept me paralyzed

Maybe it's brutal
But I will
Crush your pretty teeth
Until that day

Måste ut och resa känner jag.. Finns inget att göra här. Blir knäpp..
Hmm joo man festar och jobbar här.. Inget liv. Vill kunna umgås med massa folk, gå på olika konerter, ha skoj. Och jobba. hehe

BTW enda gången jag mått bra idag var/är nu ikväll.. Har pratat lite med johan. Men även med massa andra goa människor.. hehe.
Johan fick mig på bättre humör efter ett tag, när han sa att jag är en vacker tjej i allt jag har på mig. haha.

Aj roligare än så här blir de inte.. =S
Är det något får ni säga till^^

A just ja.. Längtar som satan till på fredag..
Tiderna ändrades lite.. skulle åka 12.20 men får ta bussen som går 17.05 ist.. whatever.. så länge jag får träffa underbara johan så.. =D
 Johan, sluta gå omkring och va orolig. Du kommer inte såra mig eller göra mig arg.. vi ska festa och ha skoj. Okej?

Ni får ha det så bra allihopa, och till er som också är sjuk, Krra på er riktigt mycket nu så ni orkar med helgen, ska iaf jag.
pussar på er..

MVH// SOFFEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0