Måndag.

Ny vecka.
Nya planer, allt nytt.. eller kanske inte.. ;)
Fortfarande samma planer inför helgen.

Idag har jag inte gjort så mycket, bara suttit här vid datan hela dagen. Är ju sjuk och orkar inte göra så mycket mer.
Har dock kollat på tv lite, kollade på Alf och nån annan serie minns inte vad den hette. Så har jag även kollat lite på olika musikvideos.
Smsat med johan lite.. <3

Lyssnade på massa power metal.. fyy satan va jag saknar jenny och grabbarna i Göteborg när jag lyssnar på sånt.. =(
Kommer ihåg när vi hade grillkväll i slottskogen. Sjukt mysig kväll.. sen minns jag alla underbara dagar med Jenny..
De är ju så man börjar gråta av saknaden.. ='(


Hmm.. skulle nyss kolla till hos ödlorna då vattenfallet inte funkar.. så med min otur åker glasskivan i golvet och går sönder i ena hönet. När jag skulle få tillbaka skivan så skar jag upp lillfingret.. FYYY FAAN VA CP ONT DE GÖR!!!! ='(
Hoppas inte att den där glasskivan ramlar ner om ödlorna får för sig att börja luta sig mot det. Tror jag fick fast de som de skulle.. men ena hörnet är ju trasigt.. :S inte ens mina ödlor.. ojoj.. får nog betala det..

hoppas ni andra har fått en bra dag idag..

"I memorized all the words for you
but if you only knew
how much thats just not like me
I wait up late every night
just to hear your voice
but you dont know thats nothing like me."

//SOFFEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0