Hmm..

.. Nu har de gått ett tag sen sist jag skrev igen.. har inte blivit av att jag har skrivit nått i sommar.. :S
Tänkte att jag skulle börja lite nu igen. När jag har någon data till hands iaf.

Ja sommaren började bra med studnenten, blev lite ledsen på kvällen där då ragget sa att han skulle komma men aldrig kom. pratade med Lall ett bra tag och kände mig genast bättre. På söndagen den helgen packade jag ihop det sista och åkte hem till Jämtland. Lite jobbigt var de att lämna alla kompisar i gbg, men måste åka ner och hälsa på er allihop någon gång snart.. =)
När jag väl var hemma hade jag inget att göra i typ 2-3 veckor, började klättra på väggarna av trissdess.. men det löste sig, fick åka runt med pappa vart han än skulle och var på fest men några kompisar.. trevlligt värre.. :)
Så började man jobba och livet flöt på ganska bra..

31/7 var de Storsjö Yran.. =D Skulle egentligen inte dit men de blev så ändå. riktigt lyckat. Var med några kompisar men tappade typ bort alla efter några timmar.. Träffade iaf en grabb från Sveg den kvällen. Som just då var ett ragg till min kompis.. haha
1/8 var man på storsjö yran igen. eller jag blev bjuden på fest hos grabben från Sveg(Johan). Några timmar där bar det sen iväg till yran. haha lyckades vara där i typ 30 min.. hehe.. sen gick jag upp till johan igen. var där hela kvaällen och resten av helgen.  =D
sista bandet vid stora scenen va Gocoo, heelt underbart band. eller iaf ljud. Myyyys=D
Underbart ljud, först smattret från regnet sen ljudet från trummorna kunde inte bli bättre. Jo förståss, lyssna på de ljuden och känna johans armar runt sig.. =D det är nog det bästa som finns..
2/8 var de yran igen, men först massa fester överallt.. sen yran, jag drack dock inget, skulle jobba på kvällen inne på yran som öronproppsförsäljare. Vilket inte gick så bra.. haha men skoj hade vi, eller hur Olle?
fick jobba med en lärare från östersunds gymnasium. så sjukt rolig grabb. vi hade så skoj hela kvällen, hittade på massa dumheter.. haha
vid 23.30 fick vi sluta och då var jag med johan resten av natten.. :D Mysigt..
3/8 fick jag kliva upp rätt tidigt skulle åka hem och jobba men efter jobbet åkte jag tillbaka till johan och sov där.. :)
4/8 skulle johan hem och jag flyttade in i torvalla men bara till den 28/8 då dom som äger lägenheten kommer hem från thailand.. ska passa deras djur så jag får bo i deras lägenhet. sjukt värt de. =D

Jag har jobbat hela tiden i stort sett johan har varit här några gånger och jag har varit hos johan..

Är verkligen förtrollad av honom..
Eller förtrollad är bara förnamnet. ;)
Han får mitt hjärta att slå snabbare och hårdare, så får han hela mig att smälta.
Jag mår sååå jäkla bra i hans närhet..

Ja sist jag va hos han gjorde vi typ inget, men de var sjukt värt de. vi hade de mysigt iaf.

Nu i helgen har jag jobbat i Åre, har fått fast anställning typ sådet är där jag kommer att bo dom närmaste 6-7 månaderna.
för er som vill veta kommer jag jobba på holiday club.

Jobbade lör-sön mellan  08-12 båda dagarna. i lördags ringde jag johan och fick prata med han ett tag. han frågade om det inte kostade pengar för mig och jag svarade jo men de är de värt.
så länge jag får höra han när jag inte är med han så får de kosta vad det vill :)
Då tyckte han att jag var gullig.. haha
Men han var ju full också så man vet ju inte, men jag tror han menade det.. hehe

Just ja, söndagen jobbade jag inget, har blivit sjuk och fyy fan va jag inte orkade göra något när jag vaknade, så jag ringde och sjukanmälde mig så somnade jag om. Är fortfarande lika dålig men hoppas på att jag blir bättre snart.

Nästa helg bär det av till Sveg och Johan.. =D LÄNGTAR!!!
Ska tydligen festa hehe.. Värt. Men han var lite tveksam ett tag. Så sa jag de att det spelar ingen roll hur han än är när han är full eller inte och sen vad som händer samt hur jobbig han än kan vara så länge jag får vara med han. Då blev han glad.. :)

*Jag vill sjunga för dig,
är de på riktigt,
snälla blunda och säg,
är jag i himelen eller drömmer jag?
träffade dig och min önskan blev verklig* (^^)

Åhhh Snacka om att jag verkligen vill ner till Göteborg NUUUU!! Känns så konstigt att inte behöva åka ner dit igen och börja skolan som alla andra.. :S
Saknar alla kompisar därifrån som faaan.. Ni ska alla veta att ni har en plats i mitt hjärta.. de känns så svårt att vara ifrån er såhär mycket.. Pussar på er..

BTW har kollat på Projekt Runway hela helgen när jag inte har jobbat.. fy fasen va jag har fastnat för de.. men var tvungen att åka vid 15 idag så jag missade fortsättningen, Någon som vet vem som vann??
Hejar som fan på Christian hans kläder va bara sååå snygga.. =D

Aja ska sova nu tror jag.. men vi hörs imorgon ska försöka skriva lite varje dag nu tror jag.. hehe
Är det så att jag missar nått nån dag så får ni gärna säga till (^^)

Pussar på er allihopa, spec. Johan!! <3

//SOFFEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0